Regulamin sklepu internetowego PoProstuBalans

§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy PoProstuBalans, dostępny pod adresem https://poprostubalans.pl, prowadzony jest przez Martynę Kobielę, zamieszkałą przy ul. Sobieskiego 352C/5B, 84-200 Wejherowo.

  2. Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail: klaudia@poprostubalans.pl oraz telefonicznie: +48 531 598 479.

  3. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu, składania zamówień, dokonywania płatności, dostarczania produktów cyfrowych oraz zasady składania reklamacji i odstąpienia od umowy.


§2 Oferta sklepu

  1. Sklep oferuje produkty cyfrowe, w tym:

    • bilety na zajęcia stacjonarne i online,

    • pliki audio,

    • e-booki,

    • kursy i materiały edukacyjne online.

  2. Wszystkie produkty dostępne w sklepie są produktami cyfrowymi i nie są wysyłane fizycznie.

  3. Produkty są udostępniane natychmiast po zaksięgowaniu płatności – w panelu klienta oraz za pośrednictwem e-maila.


§3 Warunki korzystania ze sklepu

  1. Klient może dokonać zakupu bez konieczności rejestracji konta.

  2. Istnieje możliwość dobrowolnego założenia konta w sklepie.

  3. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja niniejszego regulaminu.


§4 Składanie zamówień i płatności

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

  2. Płatności realizowane są za pośrednictwem bramki płatniczej HotPay.

  3. Warunkiem realizacji zamówienia jest zaksięgowanie pełnej kwoty zamówienia.

  4. Po opłaceniu zamówienia, produkt cyfrowy zostaje udostępniony automatycznie.


§5 Dostawa produktów

  1. Produkty cyfrowe są dostarczane:

    • w panelu klienta (jeśli klient założył konto),

    • na adres e-mail wskazany podczas składania zamówienia.

  2. Klient otrzymuje rachunek potwierdzający zakup na podany adres e-mail.


§6 Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku:

    • błędów technicznych uniemożliwiających dostęp do produktu,

    • uszkodzonych plików lub brakującej zawartości.

  2. Reklamację należy przesłać na adres e-mail: klaudia@poprostubalans.pl, podając numer zamówienia oraz opis problemu.

  3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia.


§7 Odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.

  2. Przed dokonaniem zakupu Klient wyraża zgodę na natychmiastowe rozpoczęcie realizacji zamówienia oraz przyjmuje do wiadomości, że traci prawo do odstąpienia od umowy.


§8 Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe klientów przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności sklepu dostępną na stronie: https://poprostubalans.pl/polityka-prywatnosci.

  2. Administratorem danych osobowych jest Martyna Kobiela.


§9 Postanowienia końcowe

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do czasowej zmiany oferty, wprowadzenia promocji oraz modyfikacji regulaminu.

  2. Aktualny regulamin jest zawsze dostępny na stronie internetowej sklepu.

  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta.

 

§10 Zgoda na wykorzystanie wizerunku


Podczas zajęć stacjonarnych organizowanych przez PoProstuBalans mogą być wykonywane zdjęcia lub nagrania wideo w celach promocyjnych (np. publikacja w mediach społecznościowych). Zakup biletu na zajęcia nie jest równoznaczny z obowiązkową zgodą na publikację wizerunku.

Uczestnik, który nie wyraża zgody na wykorzystanie swojego wizerunku, proszony jest o poinformowanie organizatora przed rozpoczęciem zajęć – ustnie lub mailowo. Brak takiej informacji traktowany będzie jako wyrażenie zgody.